Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам следният проблем при покупка на 146 ti

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам следният проблем при покупка на 146 ti

    Здравейте фенове на най-красивите автомобили, решил съм да взимам Alfa 146 и най-вероятно вече щях да съм горд собственик на 146 TI но възникна следният проблем: автомобила който бях решил да взимам го карах и вървеше доста добре но аз не мога да преценя хубаво защото не съм карал кола по-мощна от 90 коня. Измерихме компресията на двигателя в Auto Italia и се показаха следните ужасяващи данни за цилиндрите:
    1 - 13,7
    2 - 5,7
    3 - 6,5
    4 - 7,5

    Тия данни доста ме притесниха, а собственика още повече защото твърдеше че ги е мерил на скоро и всичките са били по 13,5 та затова отидохме в Ital Service и ги премерихме пак, което доведе до истинска катастрофа:
    1 - 12,5
    2 - 7,5
    3 - 9,5
    4 - 11

    В Auto Italia не ни дадоха да гледаме което беще основната причина да ги мерим пак но вторите данни ги видях лично. Собственика твърди че данните са такива защото компресията я мериха с уред който се натиска на ръка а според него уреда трябва да е такъв който се завива (с какъвто ги е мерил той) за да се избегне човешкият фактор и за това данните от двата сервиза са различни. Но според мен въпреки че са различни са пропорционално еднакви. Като общо впечтление автомобила беше доста запазен, двигателя не беше мит и нямаше капка масло по него, също така не ми хареса че в Ital Service от начало техника махна всички свещи и така се опита да мери компресията, та вече наистина не знам какво да мисля. Ще ви бъда много благодарен ако кажете какво смятате по въпроса.

  • #2
    това какво ти говори собственика не е най-меродавно

    незнам с какво са измервали компресията в Аутоиталия, но ако е с екзаминера то резултатите им са истински.
    Незнам но ако имаш нерви и желание може да замериш и във Вантотрейд, там мерят само с екзаминера(специален уред за диагностика на ФИАТ)

    иначе лоша компресия не винаги е признак за износен мотор, може една ревизия на главата да оправи нещата, но всичко си е риск все пак де.
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      ако това е вярно, нормалната компресия е 10,1:1 ... кво е тва 13, кви са тия 5 лева.....



      http://www.catalog.auto.ru/alfa-romeo/146/373.htm[/url]
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Вальоооо
        това не ти е майкрософстки софтуер
        това което цитираш е степен на сгъстяване
        ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


        :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

        Comment

        Working...
        X